مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 02:002023-11-08ورزشي

هفته دهم لیگ برتر| ملوان به دنبال جایگاه پرسپولیس!


مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 4 مسابقه آغاز می شود که در حساس ترین مسابقه ملوان میزبان تیم قعرنشین استقلال خوزستان است و دربی کرمان هم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات هفته دهم لیگ برتر فردا با انجام 4 مسابقه آغاز می شود.

مربیان تیم ملی و سازمان لیگ تعامل کردند تا رقابت های این هفته بدون تغییر برگزار شود و لیگ که کم کم به نقطه جوشش می رسد ادامه پیدا کند.

البته هفته گذشته قضاوت های فاجعه بار داوران صدای اعتراض همه تیم ها را در آورد و امیدواریم با جلسه درمانی! داوران این هفته بهتر قضاوت کنند.

  نگاهی به مسابقات فردا می اندازیم: گل گهرسیرجان – مس رفسنجان؛ دربی کرمان دربی کرمان جذاب خواهد شد چون مس رفسنجان به اوج آمادگی رسیده و با سه برد متوالی 14امتیاز شده و به رده ششم جدول لیگ صعود کرده است اما گل گهرسیرجان که دو بازی کمتر از حریف خود در جدول لیگ دارد با 10 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

در شش مسابقه دو تیم در لیگ برتر 4 بازی مساوی تمام شده و گل گهر هم دو مسابقه را برده است اما مس رفسنجان هنوز موفق به پیروزی در دربی استان کرمان نشده است.

ساکت الهامی قبل از شروع فصل ادعا کرده بود اگر سرمربی تیم ملی شود کره جنوبی را در سئول،ژاپن را در توکیو و عربستان را در ریاض شکست می دهد و حالا که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دهم لیگ برتر| ملوان به دنبال جایگاه پرسپولیس!

هفته دهم لیگ برتر| ملوان به دنبال جایگاه پرسپولیس!